Kapitan żeglugi wielkiej Stefan Krella – w ramach szkoły odbył praktyki na „Darze Pomorza”. Po ukończeniu PSM skierowany do pracy w Polskiej Żegludze Morskiej w Szczecinie. Pierwszym statkiem był s/s „Białystok” na stanowisku starszego marynarza. Jako kapitan pływa na statkach polskich, m.in. takich jak m/t „Zagłębie Siarkowe”, „Rysy”, „Powstaniec Śląski”, a także na na m/t „RAFIO” (bandera liberyjska). Główny nawigator i sztauer Zakładu Zbiornikowców Polskiej Żeglugi Morskiej w Gdyni. W roku 1995/1996 prowadzi nadzór armatorski w stoczni oraz nad przebudową statku m/t „Penelope” z masowca na statek do przewozu płynnej siarki. Na emeryturze działa w Stowarzyszeniu Kapitanów Żeglugi Wielkiej oraz Towarzystwie Przyjaciół „Daru Pomorza”, którego obecnie jest prezesem.
Kapitan żeglugi wielkiej Łukasz Lewkowicz – w roku 1992 ukończył Morskie Liceum Zawodowe w Gdańsku i otrzymał stopień marynarza. Morskie studia ukończył w 1996. W latach 1992 – 98 pracował na różnych statkach typu zbiornikowce, a w roku 1999 związał się z norweską firmą IUM (Interocean Ugland Management), późniejszą Teekay specjalizującą się w przewozie ropy naftowej z pól naftowych i różnymi portami za pośrednictwem specjalistycznych statków zwanych dowozowcami Shuttle Tankers. Dyplom kapitana żeglugi wielkiej uzyskał w roku 2004, a pierwszy statek pod swoje dowództwo dostał w czerwcu 2005 roku. Szybko stał się specjalistą na statkach dynamicznego pozycjonowania STDP1 / STDP2 / FAUDP3. Jest zwolennikiem komputeryzacji i wykorzystywania nowoczesnych technologii zarówno w życiu codziennym, jak i w zarządzaniu i transporcie morskim. Do jego zainteresowań należą: literatura science fiction, podróże motocyklowe i narty. W 2004 został członkiem Stowarzyszenia Kapitanów Żeglugi Wielkiej w Gdyni. Od roku 2009 wykładowca w Ośrodku Gospodarki Morskiej. Jest też ławnikiem Izby Morskiej w Gdyni.