
Szkolenia dla sektora kreatywnego #4: Marketing organizacji przy niskim budżecie
Wiele instytucji i organizacji, ale także pojedynczych animatorów mierzy się z problemem braku lub też niewystarczającego budżetu na działania promocyjne. Co możemy zrobić w takiej sytuacji? Czy automatycznie jesteśmy skazani na porażkę?
Choć warto od razu zaznaczyć, że długotrwała praca bez odpowiedniego budżetu nie powinna być standardem, to szkolenie proponuje trzy strategie rozwiązań: tworzenie treści, gromadzenie społeczności i konsekwentne budowanie marki. Osoby uczestniczące w szkoleniu dowiedzą się też jak usprawniać swoje działania i stosować język korzyści i wartości w kulturze.
Szkolenie poprowadzi:
Grzegorz Jędrek – autor bloga o marketingu kultury wniedoczasie.pl. Obecnie wraz z zespołem pracuje dla wielu instytucji kultury poprzez obsługę kampanii reklamowych, wsparcie strategiczne oraz szkolenia. Na swoim koncie ma m. in. pracę w biurze prasowym, zarządzanie komunikacją międzynarodowego Ośrodka „Brama Grodzka – Teatr NN”, współpracę z Agencją Warszawa, opiekę nad mediami społecznościowymi KUL, budowanie i wsparcie komunikacji marek z wielu sektorów. Prowadził warsztaty, wystąpienia i szkolenia m. in. na zlecenie NCK, NIKiDW, IKM, PIK, ŁDK.
Informacje organizacyjne:
Kiedy? 13.05.2025 r., godz. 11.00-14.00
Gdzie? Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? dla wszystkich zainteresowanych
Cena: 211,38 zł (ZW), 260 zł (23% VAT)
Uwaga! Dla pracowniczek i pracowników instytucji publicznych, zwolnionych z VAT, obowiązują zapisy przez telefon, pod numerem tel. 887 467 208, online pod adresem info@mlynyrothera.pl lub bezpośrednio w kasie Młynów.
Bilety: kliknij TUTAJ!
13 i 14 maja odbędą się dwa szkolenia prowadzone przez Grzegorza Jędrka. Istnieje możliwość zakupu karnetu na obydwa szkolenia w pakiecie. Wówczas koszt wynosi 300,00 zł brutto.
Źródło: Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera