Planowanie działań promocyjnych w odniesieniu do projektów i przedsięwzięć artystycznych i kulturalnych
Edukacja

Planowanie działań promocyjnych w odniesieniu do projektów i przedsięwzięć artystycznych i kulturalnych

  • Wydarzenie archiwalne: 15.05.2024
Miejsce:
Centrum Nauki i Kultury Młyny RotheraBydgoszcz, ul. Mennica 10

O SPOTKANIU

Spotkanie będzie dotyczyło planowania działań promocyjnych w odniesieniu do projektów i przedsięwzięć artystycznych i kulturalnych. Każde wydarzenie, projekt czy przedsięwzięcie artystyczne, żeby miało znaczenie musi zdobyć uwagę odbiorców. W przeciwnym wypadku będzie bez znaczenia.

Celem spotkania jest inspirowanie i wyzwalanie potencjału kreatywnego, a także wsparcie merytoryczne twórców, artystów i przedsiębiorców artystycznych w procesie promowania realizowanych przez siebie projektów i wydarzeń artystycznych.

Udział w warsztatach pomoże w:

  • zbudowaniu wyrazistej i przyciągającej uwagę marki, dzięki inteligentnej promocji realizowanych przez Ciebie projektów,
  • zmianie dotychczasowego sposobu działania w obszarze promocji na bardziej efektywny i korzystny dla Ciebie,
  • wzmocnieniu i zoptymalizowaniu dotychczasowych działań promocyjnych, żeby wejść na wyższy poziom ze swoją komunikacją z rynkiem i odbiorcami,
  • zyskaniu całkowitej jasności i klarowności w kwestii tego jak mówić o tym, co masz do zaoferowania i przekazania,
  • zrozumieniu i przyciągnięciu tych „właściwych” odbiorców, słuchaczy, klientów, partnerów,
  • realizowaniu konkretnych celów wizerunkowych i finansowych, dzięki dobrze zaplanowanym działaniom promocyjnym

Zakres merytoryczny warsztatów obejmować będzie takie zagadnienia jak:

  • analiza konkurencji w odniesieniu do tego, czym Ty się zajmujesz i jakie projekty realizujesz,
  • zasady tworzenia strategii promocyjnej,
  • funkcje promocji – po co to robić?
  • wyznaczanie celów działań promocyjnych,
  • kluczowe komunikaty – czym są i jak je definiować?
  • odbiorcy działań promocyjnych? Kim są i jak o nich myśleć?
  • narzędzia i techniki promocji w świecie on-line i off-line,
  • kanały komunikacji – jak dobierać?
  • jak pisać, mówić i pokazywać to co robisz i tworzysz?
  • jak definiować mierniki efektywności swoich działań?
  • harmonogram prac – ważny element zarządzania promocją,
  • planowanie budżetu promocyjnego

Informacje organizacyjne:
Kiedy? 15-16.05.2024 r., godz. 10.00-16.00, podczas spotkania przewidujemy przerwę kawową oraz lunch
Gdzie? Młyny Rothera, Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? dla artystów i artystek oraz osób, które w swojej zawodowej działalności zajmują się organizacją różnego typu przedsięwzięć i projektów artystycznych, kulturalnych, w tym osób z potencjałem myślących o profesjonalizacji, które chcą wkroczyć do sektora kreatywnego
Cena: 360 zł
Bilety: kliknij TUTAJ!

O PROWADZĄCEJ

Anna Proszowska-Sala – jest strategiem, specjalistką od komunikacji marketingowej i Public Relations, executive i career coachem. Osobiste doświadczenia pozwalają jej na zaoferowanie innym wolnego od stereotypów i schematów spojrzenia z nowej perspektywy na własne zawodowe możliwości. Wierzy, że kariera może mieć wiele oblicz, być niezwykle ciekawa i satysfakcjonująca a granice osobistego i zawodowego spełnienia wyznacza wyłącznie nasza wyobraźnia i odwaga. Współpracuje z utalentowanymi profesjonalistami z branży sztuki i sektorów kreatywnych. W swojej pracy koncentruje się na wyzwalaniu potencjału twórczego, kreatywności i tworzeniu skutecznej strategii, by osiągać obrane cele. Jest Misją jest wyposażanie artystów i twórców w wiedzę niezbędną do tego, aby efektywnie działać we współczesnym świecie i mieć na niego większy wpływ. Wśród klientów, dla których dotychczas pracowała i którzy powierzali jej swoje marki i budżety znajdują się takie firmy jak: T-mobile, Orange, Stroer Group, Jeronimo Martins, ABB, PZU SA, Polnord SA, AMS SA, European Commision, Vastint, Costa Coffe, SMB Miller, Kompania Piwowarska, zarządy miast i regionów i wielu innych.

O CYKLU

Zapraszamy na cykl spotkań i warsztatów z Anną Proszowską-Salą, które będą dotyczyć różnych obszarów działalności kulturalnej. Idea spotkań opiera się na przekazywaniu wiedzy i doświadczeń w obszarach związanych z organizacją festiwali, budowania marki osobistej oraz działań z zakresu promocji. Podczas warsztatów w praktyczny sposób poznamy różnorodne narzędzia i strategie, a poprzez dyskusję i ćwiczenia zdobędziemy umiejętności, które wpłyną na podniesienie skuteczności w pracy.

W Młynach Rothera tworzymy inspirujące środowisko dla rozwoju i chętnie dzielimy się wiedzą, która sprzyja rozwojowi zawodowemu i osobistemu. Pragniemy, aby nasze spotkania były nie tylko źródłem wiedzy, ale także miejscem, gdzie wspólnie rozwijamy się i podnosimy jakość naszej pracy. Dążymy do profesjonalizacji branży poprzez wymianę doświadczeń i budowanie sieci kontaktów.

KOLEJNE WYDARZENIA Z CYKLU

26.03.2024 r. – Budowanie marki festiwalu jako szczególnego rodzaju wydarzenia kulturalnego
24-25.04.2024 r. – Budowanie marki osobistej i rozwoju kariery w sektorze kreatywnym



Źródło: Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera

Powiązane wydarzenia

dzisiaj
godz. 12:30–19:00

Bydgoska Strefa Gier bez Prądu vol. 37

25
listopada (poniedziałek), godz. 16:30–18:30

Odkryj Młyny Rothera: #1 Wystawa SOWA

26
listopada (wtorek), godz. 10:00

Przestrzeń wspólnej zabawy + zajęcia sensoryczne

26
listopada (wtorek), godz. 17:00–21:00

Biznes Randki #5 z gościem specjalnym – Jarosławem Brzeskim!