Konferencja Start-Up Bydgoszcz! O zarządzaniu marką osobistą
Organizator: Bydgoska Agencja Rozwoju Regionalnego
Partner: Młyny Rothera
Informacje od Organizatora:
Marka osobista to jeden z podstawowych filarów budowania własnego biznesu. Wielu przedsiębiorców podkreśla, jak trudno im budować wiarygodny personal branding w swoich kanałach dotarcia do klientów. Nie wiedzą jak zadbać o swój wizerunek, stworzyć spójną, szczerą i interesującą „opowieść o samym sobie”. Dlatego jako gości kolejnej edycji konferencji „Start-Up Bydgoszcz!” postanowiliśmy zaprosić ekspertów projektu „Zarządzanie marką osobistą”, którzy kompleksowo wskażą, na jakie elementy należy zwrócić uwagę podczas procesu jej kreowania.
Podczas spotkania uczestnicy poznają tematykę zarządzania marką osobistą z wielu stron. Ewelina Szindler opowie, co to znaczy budować swoją markę świadomie i jak to to robić. Sylwia Kulasewicz podpowie, jak zrobić dobre pierwsze wrażenie, kreować wizerunek marki poprzez strój, a przede wszystkim – jak pozostać „sobą” w tym wszystkim. Aleksander Znosko-Czarnecki wskaże, jak zaplanować działania z tym związane i zbudować spójną strategię nas jako marki. Wreszcie Joanna Łopuszyńska przypomni, że nie należy porywać się z motyką na słońce i konieczne jest równoważenie budowy marki z własnymi realnymi możliwościami inwestycyjnymi. W tym celu powie, czym jest finansowy biznesplan marki osobistej i czy zawsze konieczne jest finansowanie zespołu doradców podczas budowy marki.
Agenda konferencji:
17.00-17.10: powitanie przez przedstawiciela Bydgoskiej Agencji Rozwoju Regionalnego
17.10-17.35: Ewelina Szindler, Zacznij budować swoja markę świadomie
17.35-17.55: Sylwia Kulaszewicz, Wizerunek marki osobistej
17.55-18.05: przerwa
18.05-18.25: Aleksander Znosko-Czarnecki, Strategia marki od kuchni
18.25-18.45: Joanna Łopuszyńska, Marzenia a rzeczywistość finansowa. Jak bardzo budowanie świadomej marki osobistej wymaga równoważenia marzeń z realnymi możliwościami inwestycji?
18.45-19.00: przerwa
19.00-19.45: panel pytań i odpowiedzi
19.45: matchmaking w gościnnych progach Spichrza Zbożowego
O prelegentach:
Ewelina Szindler – studentka II roku Zarządzania, certyfikowana specjalistka ds. marketingu oraz Event Manager w firmie Pro Progressio. Z pasji do fotografowania „Stawiania ludzi w dobrym świetle” od 7 lat działając pod marką „OHPHOTO”. Obecnie specjalizuje się w sesjach wizerunkowych i biznesowych na terenie całej Polski. Od ponad 2 lat kreuje marki osobiste i edukuje przedsiębiorców, w jaki sposób mądrze pojawić się w mediach społecznościowych, aby zbudować wizerunek autentycznego eksperta. Ponadto kompleksowo wprowadza w świat budowania marki osobistej, bazując na najczęstszych problemach, z którymi mierzą się jej klienci. Wyzwanie przedsiębiorców brzmi: „Jak i od czego zacząć?”. W roku 2023 stworzyła projekt „Zarządzania Marką Osobistą”, skoncentrowany na kompleksowej edukacji z zakresu zarządzania reputacją i wizerunkiem eksperta w biznesie online oraz offline.
Sylwia Kulaszewicz – z wielką pasją i zaangażowaniem dba o wizerunek kobiet i mężczyzn. Każdego klienta traktuje indywidualnie i szuka jego unikalnych wyróżników, które sprawią, że będzie zapamiętany przez swoich odbiorców. Wyznaje zasadę, zgodnie z którą ubiór powinien współgrać z osobowością. Inspiruje do pozytywnych zmian, pomaga budować trwałą pewność siebie wynikającą z tego jak wyglądamy i jak czujemy się ze sobą. Pracuje z klientem indywidualnie: udziela konsultacji wizerunkowych, oferuje przegląd garderoby z analizą kolorystyczną oraz pomoc w zakupach. Udowadnia, że można wyglądać modnie i z klasą, nie wydając przy tym dużych sum pieniędzy. Prowadzi szkolenia z zakresu wizerunku biznesowego dla firm oraz warsztaty stylu dla kobiet. Współpracuje z wieloma polskimi markami, agencjami reklamowymi, stylizuje sesje zdjęciowe, występuje jako ekspert modowy w programach telewizyjnych oraz jest prelegentką na konferencjach firmowych.
Aleksander Znosko-Czarnecki – kończył z wyróżnieniem magisterium ze strategicznego zarządzania marką na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie oraz magisterium z zarządzania w nowoczesnej gospodarce na Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu. Zawodowo Business Development Manager w Riposta Services oraz Content Manager w Pro Progressio i wykładowca na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Po godzinach pasjonat sztuki, motoryzacji i technologii.
Joanna Łopuszyńska – edukatorka finansów osobistych. Pokazuje dorosłym i dzieciom, jak poruszać się w świecie pieniędzy. Ze światem finansowym związana od ponad 15 lat. Dorosłym podpowiada, jak zarządzać budżetem, by na wszystko starczyło i jeszcze trochę zostało. Dzieciom natomiast daje wiarę w to, że same dużo już mogą, a ich ciekawość świata finansów to super motywacja do działania w tym obszarze. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla firm, w których stawia się na rozwój pracownika w różnych dziedzinach życia. Prywatnie mama dwójki wspaniałych dzieci, które w świecie finansów stawiają pierwsze samodzielne kroki. Jest supportem triathlonowym męża strażaka, więc można jej wypatrywać na wszelkich zawodach. Wie, jak ważne jest dbanie o to, by zawsze starczyło pieniędzy na hobby. Miłośniczka przyrody i książek poradnikowych.
Informacje organizacyjne:
Kiedy? 20.02.2024 r., godz. 17.00-21.00
Gdzie? Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? dla wszystkich
Cena: bezpłatnie
Zapisy: kliknij TUTAJ!
Osoby zainteresowane udziałem w konferencji wypełniają formularz dostępny na stronie wydarzenia. Po rejestracji pracownik BARR potwierdzi drogą mailową rejestrację na konferencję.
Źródło: Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera