Budowanie marki osobistej i rozwoju kariery w sektorze kreatywnym
Edukacja / warsztaty

Budowanie marki osobistej i rozwoju kariery w sektorze kreatywnym

  • Wydarzenie archiwalne: 24.04.2024
Miejsce:
Centrum Nauki i Kultury Młyny RotheraBydgoszcz, ul. Mennica 10

Spotkanie będzie dotyczyło budowania marki osobistej i rozwoju kariery w sektorze kreatywnym. Artyści, twórcy, osoby funkcjonujące w szeroko pojętym sektorze kreatywnym, którzy żyją ze swojej wiedzy, umiejętności i talentu stoją dziś przed nowymi wyzwaniami. Być może Twój dotychczasowy sposób działania nie przynosił Ci oczekiwanych rezultatów i satysfakcji? Szukasz nowych sposobów zawodowego i artystycznego funkcjonowania? Chcesz wzmocnić swój wizerunek? Budować swoją zaangażowaną publiczność? Zadbać o marketing i sprzedaż swoich projektów i przedsięwzięć?

Celem Programu jest inspirowanie i wyzwalanie potencjału kreatywnego, a także wsparcie merytoryczne twórców, artystów i przedsiębiorców artystycznych w budowaniu sprawnie działającej przestrzeni zawodowej oraz kreowaniu nowych perspektyw.
Program koncentruje się także na poznaniu technik promocyjnych i marketingowych, służących budowaniu wyróżniającej pozycji rynkowej i wizerunku artystycznego, rozpoznawalności, relacji z odbiorcami (publicznością) tworzeniu produktów i usług artystycznych oraz projektowaniu skutecznej strategii, by osiągać obrane cele.

Udział w warsztatach pomoże w:

  • zbudowaniu wyrazistej i przyciągającej uwagę marki, która nie tylko ma coś do zaoferowania światu, ale odzwierciedla Twoją osobowość, wartości i styl pracy,
  • zmianie dotychczasowego sposobu działania na bardziej efektywny i korzystny dla Ciebie pod względem wizerunkowym i finansowym,
  • wzmocnieniu i zoptymalizowaniu dotychczasowych działań promocyjnych, żeby wejść na wyższy poziom ze swoją komunikacją z rynkiem i odbiorcami,
  • znalezieniu pomysłu na siebie i swoją karierę, dzięki czemu zaczniesz sięgać po rzeczy, o których wcześniej nie pomyślałeś/łaś,
  • zyskaniu całkowitej jasności i klarowności w kwestii tego jak mówić o tym, co masz do zaoferowania i przekazania artystycznie, biznesowo i społecznie,
  • zrozumieniu i przyciągnięciu tych „właściwych” odbiorców, słuchaczy, klientów, partnerów, uczniów…, dzięki czemu będziesz lepiej sprzedawać swoje koncerty, muzykę, czy ofertę edukacyjną,
  • zmianie życia zawodowego na bardziej satysfakcjonujące, przewidywalne i niezależne,
  • realizacji konkretnych celów osobistych, wizerunkowych i finansowych, dzięki dobrze zaplanowanym działaniom

Zakres merytoryczny warsztatów obejmować będzie takie zagadnienia jak:

  • diagnoza zawodowej sytuacji wyjściowej,
  • sposób myślenia o sobie, branży i możliwościach zawodowych,
  • eksperymentowanie – jako kluczowy element rozwoju zawodowego,
  • rozwijanie strategicznego podejścia do zarządzania swoją przyszłą karierą zawodową,
  • budowanie świadomości ograniczających przekonań własnych i oraz przekonań wzmacniających, które mają wpływ na indywidualnej kształtowanie kariery zawodowej,
  • czym jest marka osobista? Co decyduje o jej sile?
  • główne elementy budowania marki osobistej,
  • tożsamość, pozycjonowanie i signature style w kreowaniu marki osobistej,
  • poszerzenie perspektywy związanej ze zdefiniowaniem własnych klientów,
  • określenie obszarów własnej eksperckości oraz zdefiniowanie szczególnych cech oraz wartości świadczonych usług i tworzonych produktów,
  • zasady i techniki komunikacji i promocji siebie oraz własnych usług i produktów,
  • poszerzenie perspektywy związanej z podejściem do wyceny własnych usług

Informacje organizacyjne:
Kiedy? 24-25.04.2024 r., godz. 10.00-17.00, podczas spotkania przewidujemy przerwę kawową oraz lunch
Gdzie? Młyny Rothera, Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? dla artystów i artystek, projektantów i projektantek, rzemieślników i rzemieślniczek, w tym osób z potencjałem myślących o profesjonalizacji, które chcą wkroczyć do sektora kreatywnego
Cena: 360 zł
Bilety: kliknij TUTAJ!

Anna Proszowska-Sala – jest strategiem, specjalistką od komunikacji marketingowej i Public Relations, executive i career coachem. Osobiste doświadczenia pozwalają jej na zaoferowanie innym wolnego od stereotypów i schematów spojrzenia z nowej perspektywy na własne zawodowe możliwości. Wierzy, że kariera może mieć wiele oblicz, być niezwykle ciekawa i satysfakcjonująca a granice osobistego i zawodowego spełnienia wyznacza wyłącznie nasza wyobraźnia i odwaga. Współpracuje z utalentowanymi profesjonalistami z branży sztuki i sektorów kreatywnych. W swojej pracy koncentruje się na wyzwalaniu potencjału twórczego, kreatywności i tworzeniu skutecznej strategii, by osiągać obrane cele. Jest Misją jest wyposażanie artystów i twórców w wiedzę niezbędną do tego, aby efektywnie działać we współczesnym świecie i mieć na niego większy wpływ. Wśród klientów, dla których dotychczas pracowała i którzy powierzali jej swoje marki i budżety znajdują się takie firmy jak: T-mobile, Orange, Stroer Group, Jeronimo Martins, ABB, PZU SA, Polnord SA, AMS SA, European Commision, Vastint, Costa Coffe, SMB Miller, Kompania Piwowarska, zarządy miast i regionów i wielu innych.

O CYKLU

Zapraszamy na cykl spotkań i warsztatów z Anną Proszowską-Salą, które będą dotyczyć różnych obszarów działalności kulturalnej. Idea spotkań opiera się na przekazywaniu wiedzy i doświadczeń w obszarach związanych z organizacją festiwali, budowania marki osobistej oraz działań z zakresu promocji. Podczas warsztatów w praktyczny sposób poznamy różnorodne narzędzia i strategie, a poprzez dyskusję i ćwiczenia zdobędziemy umiejętności, które wpłyną na podniesienie skuteczności w pracy.

W Młynach Rothera tworzymy inspirujące środowisko dla rozwoju i chętnie dzielimy się wiedzą, która sprzyja rozwojowi zawodowemu i osobistemu. Pragniemy, aby nasze spotkania były nie tylko źródłem wiedzy, ale także miejscem, gdzie wspólnie rozwijamy się i podnosimy jakość naszej pracy. Dążymy do profesjonalizacji branży poprzez wymianę doświadczeń i budowanie sieci kontaktów.

KOLEJNE WYDARZENIA Z CYKLU

26.03.2024 r. – Budowanie marki festiwalu jako szczególnego rodzaju wydarzenia kulturalnego
24-25.04.2024 r. – Budowanie marki osobistej i rozwoju kariery w sektorze kreatywnym
15-16.05.2024 r. – Planowanie działań promocyjnych w odniesieniu do projektów i przedsięwzięć artystycznych i kulturalnych



Źródło: Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera

Powiązane wydarzenia

09
stycznia (czwartek), godz. 18:30–20:00

Młyński rozmownik #49

14
stycznia (wtorek), godz. 17:00–18:00

Mikrogranty młodzieżowe – spotkanie informacyjne

21
stycznia (wtorek)
⟶ DO 24.01

Twórcze zimowisko – buduj, projektuj, twórz