Budowanie marki festiwalu jako szczególnego rodzaju wydarzenia kulturalnego
Edukacja

Budowanie marki festiwalu jako szczególnego rodzaju wydarzenia kulturalnego

  • 12
    czerwca 2024 (środa), godz. 10:30–16:30
Miejsce:
Centrum Nauki i Kultury Młyny RotheraBydgoszcz, ul. Mennica 10

W Młynach tworzymy inspirujące środowisko i chętnie dzielimy się wiedzą. Pragniemy, aby nasze spotkania były źródłem merytorycznej wiedzy, sprzyjały rozwojowi zawodowemu i osobistemu, a także przyczyniały się do podniesienia jakości Waszej pracy. Dążymy do profesjonalizacji branży poprzez wymianę doświadczeń i budowanie sieci kontaktów.

Rynek festiwali jest duży, a wszystkie funkcjonujące na nim podmioty walczą o uwagę publiczności, partnerów, sponsorów. Często też festiwale są architektami marek miejsc. Mają swoją renomę, historię, przynoszą realne korzyści miejscom, w których się odbywają, wpływają na ich wizerunek, sławę i finanse. Działania z zakresu budowania, rozwijania i umacniania marki festiwalu to obszar Twoich zainteresowań? Pierwsze spotkanie z Anną Proszowską-Salą cieszyło się tak dużym zainteresowaniem, że postanowiliśmy wyznaczyć drugi termin tego bloku szkoleniowego.

Może w Twojej głowie właśnie kiełkuje pomysł na stworzenie innowacyjnego widowiska? Zapisz się! Podczas warsztatów będziemy analizować m.in. takie zagadnienia jak: analiza benchmarku, narzędzia i techniki promocji czy definiowanie mierników efektywności działań.

SPRAWDŹ SZCZEGÓŁY WARSZTATÓW:

kliknij TUTAJ! (.PDF)


Informacje organizacyjne:
Kiedy? 12.06.2024 r., godz. 10.30-16.30, podczas spotkania przewidujemy przerwę kawową oraz lunch
Gdzie? Młyny Rothera, Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? dla osób, które zawodowo odpowiadają za zarządzanie, organizację i produkcję festiwali, osób, które są członkami zespołów pracujących przy tego typu projektach, osób z potencjałem myślących o profesjonalizacji, które chcą wkroczyć do sektora kreatywnego lub myślą o organizacji własnego festiwalu
Cena: 211,38 zł (ZW), 260 zł (23% VAT)
Bilety: kliknij TUTAJ!


Anna Proszowska-Sala – jest strategiem, specjalistką od komunikacji marketingowej i Public Relations, executive i career coachem. Osobiste doświadczenia pozwalają jej na zaoferowanie innym wolnego od stereotypów i schematów spojrzenia z nowej perspektywy na własne zawodowe możliwości. Wierzy, że kariera może mieć wiele oblicz, być niezwykle ciekawa i satysfakcjonująca a granice osobistego i zawodowego spełnienia wyznacza wyłącznie nasza wyobraźnia i odwaga. Współpracuje z utalentowanymi profesjonalistami z branży sztuki i sektorów kreatywnych. W swojej pracy koncentruje się na wyzwalaniu potencjału twórczego, kreatywności i tworzeniu skutecznej strategii, by osiągać obrane cele. Jest Misją jest wyposażanie artystów i twórców w wiedzę niezbędną do tego, aby efektywnie działać we współczesnym świecie i mieć na niego większy wpływ. Wśród klientów, dla których dotychczas pracowała i którzy powierzali jej swoje marki i budżety znajdują się takie firmy jak: T-mobile, Orange, Stroer Group, Jeronimo Martins, ABB, PZU SA, Polnord SA, AMS SA, European Commision, Vastint, Costa Coffe, SMB Miller, Kompania Piwowarska, zarządy miast i regionów i wielu innych.


Źródło: Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera