Badania i rozwój publiczności, czyli jak poznawać problemy odbiorców i skutecznie na nie odpowiadać
Edukacja

Badania i rozwój publiczności, czyli jak poznawać problemy odbiorców i skutecznie na nie odpowiadać

  • dzisiaj
    godz. 09:00–17:00
    ⟶ DO 30.11
Miejsce:
Centrum Nauki i Kultury Młyny RotheraBydgoszcz, ul. Mennica 10

Zapraszamy do Młynów na intensywne, praktyczne warsztaty z przeprowadzania badań nad odbiorcami. Jeśli kiedykolwiek zmagaliście się z trudnością dotarcia do konkretnej lub specyficznej grupy odbiorców, a utarte schematy i sztywne statystyki nie przyniosły wymiernych korzyści, to spotkanie jest właśnie dla Was. Będziemy inspirować do zaangażowania w kreatywne działania, prezentować dobre praktyki oraz sieciować różne osoby i środowiska.

Warsztaty to dwa dni, szesnaście godzin i niezliczona ilość wiedzy. W kameralnym gronie wspólnie z ekspertem Łukaszem Maźnicą postaramy się spojrzeć na publiczność z innej perspektywy. Wiedza zdobyta podczas praktycznych warsztatów z pewnością ułatwi przygotowanie przez Was oferty spełniającej oczekiwania osób, o których uwagę chcielibyście zabiegać.

W formule współpracy i kreatywności, poprzez rozmowę i empatię zamienimy wiedzę na konkretne pomysły, projekty i działania. Przekonamy się, że praca w interdyscyplinarnych zespołach to doskonałe narzędzie do wymyślania innowacyjnych rozwiązań.

Po spotkaniu uczestnicy będą w stanie w łatwy sposób zaplanować i zrealizować badanie publiczności nastawione na doskonalenie oferty. Będą potrafili formułować trafne pytania badawcze oraz przygotowywać scenariusze badań, a ponadto zdobędą umiejętności zespołowego wyciągania wniosków z badań, które w łatwy sposób zamienią na konkretne i twórcze pomysły, dotyczące przyszłej oferty.

Każdy z uczestników otrzyma certyfikat potwierdzający zdobyte umiejętności.

Spotkanie poprowadzi Łukasz Maźnica – partner w agencji Hearts & Heads, badacz, moderator procesów kreatywnych oraz trener design thinking. Z wykształcenia ekonomista ze specjalizacją z ekonomii kultury. Jako mentor i doradca od dziesięciu lat współpracuje z firmami, instytucjami publicznymi i organizacjami pozarządowymi, wspierając klientów w lepszym rozumieniu potrzeb i oczekiwań odbiorców. Jako wykładowca współpracuje z AGH w Krakowie, gdzie prowadzi zajęcia z design thinking dla studentów teleinformatyki oraz informatyki społecznej.

Gdzie? Spichrz Zbożowy, II piętro
Dla kogo? warsztaty dedykowane są dla organizacji pozarządowych, kadr kultury, osób z działów marketingu i komunikacji, edukacji, obsługi widowni
Cena: 50 zł
Zapisy: kliknij TUTAJ!



Źródło: Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera

Centrum Nauki i Kultury Młyny Rothera

ul. Mennica 10
85-112 Bydgoszcz
tel.: 887 467 015

Powiązane wydarzenia

06
grudnia (środa), godz. 10:00–18:00

Rozwiąż quest i otrzymaj nagrodę!

07
grudnia (czwartek), godz. 18:00–21:00

PyData Bydgoszcz – Meetup #20